درصد ایران سوریه ایرانی وزارت خارجه

درصد: ایران سوریه ایرانی وزارت خارجه وزارت امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هرگز به بازی در قطر یا چین علاقه نداشتم/ ما در گروه فوت هستیم ، کاوه رضایی

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا به یک مجله ورزشی بلژیکی گفت: هرگز علاقه‌ای به بازی در لیگ‌های قطر یا چین نداشتم.

هرگز به بازی در قطر یا چین علاقه نداشتم/ ما در گروه فوت هستیم ، کاوه رضایی

کاوه رضایی: هرگز به بازی در قطر یا چین علاقه نداشتم/ ما در گروه فوت هستیم

عبارات مهم : اروپا

ملی پوش ایرانی تیم شارلوا به یک مجله ورزشی بلژیکی گفت: هرگز علاقه ای به بازی در لیگ های قطر یا چین نداشتم.

به گزارش خبرآنلاین، کاوه رضایی راجع به عوض کردن لیگ فوتبال از کشور عزیزمان ایران به بلژیک و میزان تفاوت هایش به مجله اسپورت مگازین گفت: گذر از لیگ کشور عزیزمان ایران و آمدن به بلژیک کاملا چیز دیگری هست. همان طور که می دانید عوض کردن تیم ها در این لیگ ها چیز آسانی نیست و نیاز به وقت جهت هماهنگی هست. من به طور کلی لیگ را عوض کردن داده بودم و از کشور عزیزمان ایران به بلژیک رفتم.

هرگز به بازی در قطر یا چین علاقه نداشتم/ ما در گروه فوت هستیم ، کاوه رضایی

مهاجم تیم شارلوا ادامه داد: در شروع کارم در بلژیک پرسشها زیادی داشتم ولی کلوب به من اجازه داد تا گام به گام هماهنگ تر شوم. این کار باعث سرعت هماهنگی من با سایر اعضای تیم و عملکرد بهترم می شود. بلژیک یک لیگ فیزیکی است و باید آماده باشید تا بتوانید در طول شش روز سه بازی انجام دهید. در هر بازی 12 کیلومتر می دوم ولی خوشحالم که لیگ بلژیک را گزینش کردم. بلژیک لیگ جذابی است تا به سمت عالی ترین لیگ های قاره اروپا بروید. لیگ فیزیکی و تاکتیکی هست. اگر بخواهم به دوستان ایرانی ام راجع به فوتبال بلژیک چیزی بگویم این جنبه ها را خواهم گفت.

کاوه رضایی راجع به دربی سرخابی های پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: این واقعا یک دربی بزرگ است که از روزهای قبل مهیای آن می شوند. زمانی که تقویم مسابقه ها آماده می شوند همه به تاریخ دربی نگاه می کنند و ما و هواداران از مدت ها قبل وارد بحث می شویم. در یک فضای خوب این کار انجام می شود و جهت من بسیار سخت است که دربی پایتخت کشور عزیزمان ایران را با دربی دیگری در سایر نقاط دنیا مقایسه کنم. اطمینان دارم که این دربی یکی از بخش های بزرگ فوتبال آسیا است و هر از گاهی 100 هزار تماشاگر جهت تماشای آن به ورزشگاه می آیند.

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا به یک مجله ورزشی بلژیکی گفت: هرگز علاقه‌ای به بازی در لیگ‌های قطر یا چین نداشتم.

ملی پوش کشورمان با اشاره به تمایلش جهت بازی در اروپا گفت: من 3 ساله متوالی پیشنهاد از لیگ قطر و همچنین از چین داشتم ولی هرگز علاقه ای به بازی در این لیگ ها نداشتم. می خواستم به اروپا بیایم تا رویای نوجوانی ام را امتحان کنم. رویای من بازی در اروپا بود تا سطح واقعی فوتبالم را مشاهده کنم. در این زمینه فقط من این گونه نیستم و در کشور عزیزمان ایران بازیکنان بسیاری هستند که منتظرند تا جهت بازی به اروپا بیایند. به همین خاطر حتی با وجود پیشنهادهایی از تیم های قطری و ایرانی می خواستم جهت بازی به اروپا بیایم.

کاوه رضایی در رابطه با احتمال آقای گلی در ژوپیلر لیگ بلژیک به مجله اسپورت مگازین گفت: می خواهم عالی ترین گلزن شوم ولی این بااهمیت ترین هدفم نیست. دوست دارم تا تیمم عالی ترین گلزن باشد و به تکامل فکر می کنم. هدفم پیروزی تیم شارلوا هست. اینجا نیستم که شخصا برنده شوم. اگر تیم برنده شود من هم برنده هستم.

وی در آخر با اشاره به جام جهانی 2018 روسیه و تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: ما در گروه فوت هستیم و این قرعه جهت کشور عزیزمان ایران هم خوب و هم بد است.خوبی گروه در مشکل آن است و با تیم های ملی پرتغال و اسپانیا مواجه می شویم. چیزهای بیشتری را یاد می گیریم. به کارلوس کی روش اعتماد دارم. مربی که به ما کلید درخشش در چنین بازی های را می بخشد. ما به مصاف عالی ترین تیم های دنیا می رویم که به ما بهره های زیادی خواهد داد. شاید بعد از جام جهانی 2018 روسیه چند بازیکن ایرانی وقت حضور در اروپا را بیابند.

هرگز به بازی در قطر یا چین علاقه نداشتم/ ما در گروه فوت هستیم ، کاوه رضایی

واژه های کلیدی: اروپا | ایران | برنده | بلژیک | رضایی | ایرانی | فوتبال | کاوه رضایی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار